האם אלמנטור מתאים למתחילים?

ברק זמלר

מומחה שיווק ומכירות

גילוי נאות: אנו עשויים לקבל עמלות מלינקים של שותפים המופיעים במאמר זה

אז, החלטתם להקים אתר מבלי שיש לכם ניסיון

בין אם זה עבור העסק שלכם, בלוג, או פרויקט שאתם מתים להתחיל, השאלה הראשונה היא: מאיפה מתחילים?

ובכן, התשובה פשוטה, והיא רק מילה אחת – אלמנטור (Elementor).

אלמנטור הוא בונה אתרים שכולם מדברים עליו, אבל האם הוא באמת מתאים למתחילים, או שזה סתם עוד כלי מסובך שאתם לא יכולים להתמודד איתו מבלי להסתמך על החבר הטכנולוג שלכם?

אזהרת ספוילר לפניכם: אלמנטור מדהים גם למתחילים וגם למקצוענים.

אבל אל תסתמכו רק על המילה שלי. 

בפוסט הזה, נצלול לתוך הסיבות מדוע אלמנטור הוא החבר הכי טוב החדש שלכם כשמדובר בבניית אתרים, אילו פיצ’רים יש לכלי הזה, ולמה הוא טוב יותר מבוני אתרים אחרים.

מה זה אלמנטור, ולמה שיהיה לכם אכפת?

אלמנטור הוא בונה אתרים רב-עוצמה בשיטת גרור ושחרר (Drag & drop) עבור WordPress שמאפשר לכם ליצור אתרים מדהימים מבלי לכתוב שורת קוד אחת. נשמע כמו קסם, נכון? טוב, זה סוג של.

אם להיות כנה איתכם, האתר הזה נבנה כולו עם אלמנטור, ויש לו את כל התכונות שאי פעם הייתי צריך.

מה שאני הכי אוהב באלמנטור הוא הממשק הידידותי והנקי שמתאים גם למתחילים וגם למעצבי אתרים מקצועיים.

לפני שאלמנטור נוסד ב-2016 על ידי יוני לוקסנברג ואריאל קליקשטיין, בנייה של אתר ללא ידע בקידוד הייתה בדיחה.

אבל היום, עם אלמנטור, אתם יכולים להתמקד בדבר החשוב ביותר בבניית אתרים, שהוא ה-UI/UX (ממשק משתמש/חווית משתמש), כך שמבקרי האתר שלכם יתמכרו לקריאת התוכן והגלישה באתר שלכם, מבלי שתבזבזו את הזמן על קידוד אלמנטים שוב ושוב.

דמיינו שאתם יכולים ליצור אתר שנראה מקצועי ובולט לעומת המתחרים שלכם, הכל מבלי להזיע אפילו טיפה אחת. זה בדיוק מה שאלמנטור מציע.

an image that shows elementor logo on a laptop

הפיצ'רים המרכזיים שהופכים את אלמנטור למלך של בוני האתרים

בואו נתחיל עם הפיצ’רים המרכזיים של אלמנטור שתוכלו להפיק מהם תועלת. אלו לא רק פיצ’רים עם שמות מגניבים שאתם רגילים לראות בשאר הכלים, הם פרקטיים ועוצבו כדי להקל על החיים שלכם.

1) עורך גרור ושחרר: לב ליבו של אלמנטור הוא עורך הגרור והשחרר המאפשר לכם למקם אלמנטים (כמו תיבות טקסט, תמונות וכפתורים) בדיוק במקום שאתם רוצים אותם. קשה למצוא בוני אתרים אינטואיטיביים כאלה שלא דורשים מכם לכתוב שורה אחת של קוד.

2) תבניות מעוצבות מראש: עיצוב אתר דורש יצירתיות, אבל אני מכיר את התחושה הזו שאתם פשוט תקועים ולא יודעים באיזה אלמנטים כדאי להשתמש. אלמנטור כאן כדי לפתור את הבעיה עם ספרייה עצומה של תבניות מעוצבות מראש שניתן להשתמש בהן כנקודת התחלה. אני אוהב את זה כי יש תבניות לכל צורך, בין אם אתם בונים בלוג, תיק עבודות או חנות איקומרס.

3) עיצוב רספונסיבי: רוב המשתמשים היום גולשים באתרים במכשירים הניידים שלהם, כך שבדיקה שהאתר שלכם נראה מעולה בנייד היא קריטית. אלמנטור עוזר לכם להתאים אישית את האופן שבו האתר שלכם נראה בכל מכשיר; מחשב, טאבלט או מובייל. מה שמגניב זה שתוכלו אפילו להתאים את העיצוב ספציפית למובייל מבלי להשפיע על הגרסה למחשב.

4) ווידג’טים גלובליים: אין צורך לבזבז את הזמן היקר שלכם על יצירת ווידג’טים שוב ושוב. אלמנטור מאפשר לכם ליצור ווידג’טים פעם אחת ולהשתמש בהם בכל האתר שלכם. ישנה גם אפשרות לעדכן אותם בקלות, הכל במקום אחד.

5) תוספים ללא הגבלה: אלמנטר מתממשק עם כל כך הרבה תוספי וורדפרס מדהימים שמאפשרים לכם לעשות כמעט כל מה שעולה על דעתכם.

An image showing how the interface of elementor website builder looks like

הפיצ'רים הכי טובים של אלמנטור: מגרש המשחקים של המתחילים

הגיע הזמן לדבר על הפיצ’רים שהופכים את אלמנטור לנוצץ בעיני מתחילים.

1) קלות שימוש האנשים שיצרו את אלמנטור נכנסו לראש של מתחילים ועשו את הממשק נקי, פשוט ואינטואיטיבי. אין צורך באף קוסם טכנולוגי כדי להבין אותו. פשוט גררו, שחררו ואתם מוכנים.

קחו לדוגמה את הסרטון הזה שמראה כמה קל להשתמש באלמנטור וכיצד תוכלו לעשות זאת בעצמכם גם כן:

2) מחיר נוח: לבעלי אתרים חדשים בדרך כלל אין תקציב גדול ולכן הם מוגבלים כשמדובר בתשלום עבור כלי לבניית אתרים. למזלכם, אלמנטור מציע גרסה חינמית לחלוטין מלאה בפיצ’רים שיעזרו לכם לבנות אתר בסיסי. 

אם תחליטו לעבור ל-Pro ולהשתמש בכל הכוח של אלמנטור, המחיר עדיין יישאר סביר, במיוחד שלוקחים בחשבון את הכלים והפיצ’רים המתקדמים שאתם מקבלים. המחיר של אלמנטור פרו מתחיל מ-$5 לחודש, מה שרוב האנשים יכולים להרשות לעצמם.

3) תמיכה מעולה: אם אי פעם תהיו תקועים, התמיכה של אלמנטור תהיה שם כדי לעזור. תוכלו לפנות אליהם בצ’אט חי או בדוא”ל, והם תמיד יפתרו את הבעיות שלכם במהירות וביעילות. 

לאלמנטור יש גם טונות של מדריכים וסרטוני הדרכה ביוטיוב שיעזרו לכם להיות מאסטרים בכלי הזה.

4) תכונות AI מדהימות לעיצוב פשוט: אחד הדברים שהכי מלהיבים אותי באלמנטור הוא התכונות המופעלות על ידי בינה מלאכותית (AI). עם התכונות המיוחדות האלה, אתם מרגישים כמו בוני אתרים מקצועיים על סטרואידים. 

חלק מהדברים שתוכנות ה-AI הללו יכולות לעזור לכם בהם הם הצעות עיצוב מונעות AI, אופטימיזציה של ביצועים, והמלצות תוכן.

5) Elementor Hosting – החבילה המלאה: אם אתם חושבים שאלמנטור הוא רק לבניית אתרים, תחשבו שוב. 

הפלטפורמה מציעה חבילה הנקראת Elementor Hosting, פתרון מדהים הכולל כל מה שצריך כדי להעלות את האתר שלכם לאוויר. חבילה זו כוללת את עוצמת הכלי לבניית אתרים אלמנטור פרו בשילוב עם איחסון אתר חזק, ומבטיחה שהאתר שלכם יהיה מהיר, מאובטח וזמין תמיד. 

זה הפתרון הטוב ביותר לכולם, במיוחד לבעלי אתרים חדשים ששונאים להתעסק בהרבה חשבונות או שירותים שונים. 

חלק מהתכונות המדהימות הכלולות ב-Elementor Hosting הן גיבויים יומיים, תעודות SSL בחינם ותמיכה 24/7, הכל תוך שילוב מושלם עם הכלי לבניית אתרים.

The page of elementor hosting snapshot

אלמנטור לעומת התחרות: למה הוא יוצא דופן?

כן… אני יודע מה אתם חושבים עכשיו; “יש המון בוני אתרים, למה כדאי לי לבחור באלמנטור?” 

ובכן, הנה השוואה מהירה של אלמנטור עם כמה מהאפשרויות הפופולריות הקיימות:

Wix: Wix הוא ידידותי למשתמש, אבל יש פחות אפשרויות התאמה אישית בהשוואה לאלמנטור. בנוסף, ישנן יותר אפשרויות SEO הזמינות באלמנטור. 

הפוסט הזה עשוי לעניין אתכם גם כן: וויקס או אלמנטור – איזה מהם יתאים לכם?

Squarespace: הכלי הזה ידוע בתבניות היפות שלו. עם זאת, יש לו פחות גמישות, ואתם לא יכולים למצוא כל כך הרבה תוספים ב-Squarespace כמו באלמנטור.

WordPress + בוני אתרים אחרים: שימוש ב-WordPress לא בהכרח אומר שחייבים להשתמש באלמנטור. ישנם בוני אתרים נוספים שמתאימים לוורדפרס. אבל הממשק של אלמנטור יותר ידידותי ואינטואיטיבי לעומת האחרים שתמצאו.

מילים אחרונות: האם אלמנטור מתאים למתחילים?

התשובה פשוטה – בהחלט! 

אלמנטור הוא כלי לבניית אתרים שמספק את הסט המושלם של תכונות עוצמתיות שמשתפרות יחד איתכם ככל שהמיומנויות והצרכים שלכם גדלים. 

הרבה משווקים דיגיטליים ובעלי עסקים בוחרים להשתמש באלמנטור כדי לבנות את האתרים שלהם, ויש סיבה טובה מאוד מאחורי זה. 

התוספת של תכונות המופעלות על ידי בינה מלאכותית הופכת אותו למלהיב עוד יותר, מה שעוזר לקחת את הרמה של האתר שלכם צעד אחד קדימה בצורה מהירה. ועם איחסון האתרים של אלמנטור, אתם מקבלים פתרון הכל כלול שנותן מענה לכל דבר, מעיצוב ועד איחסון ודברים טכניים נוספים. 

אז למה אתם מחכים? תנו לאלמנטור הזדמנות ותראו בעצמכם למה מיליונים ברחבי העולם אוהבים כל כך את הכלי הזה!

שתפו את הפוסט

פוסטים אחרונים

29 כללים שיעיפו את התנועה האורגנית שלכם

איך להתחיל סוכנות שיווק דיגיטלי (ולהעיף אותה באוויר)?

איך להתחיל כפרילנסר כמו שצריך?

Skip to content