האם InVideo AI הוא כלי טוב?

ברק זמלר

מומחה שיווק ומכירות

גילוי נאות: אנו עשויים לקבל עמלות מלינקים של שותפים המופיעים במאמר זה

כולנו יודעים כמה מהר עולם השיווק הדיגיטלי מתפתח. פלטפורמות וכלים חדשים יוצאים בקצב מהיר, ואנחנו חייבים להתעדכן בהם כדי לא להישאר מאחורי המתחרים.

אבל עם כל השינויים בשנים האחרונות, תוכן מסוג וידאו עדיין שולט ברוב הפלטפורמות כשמדובר בשיווק תוכן.

בין אם אתם רק מתחילים בעריכת וידאו או שאתם מקצוענים בזה, יש כלי אחד שכולם מדברים עליו שנקרא InVideo AI.

אבל השאלה היא האם InVideo AI באמת טוב ויכול להתאים לצרכי עריכת הוידאו שלכם? 

ספוילר: הכלי הזה הוא לא רק “טוב”; הוא ממש משנה את כללי המשחק.

עד סוף הפוסט הזה, תלמדו למה כלי עריכת הוידאו מבוסס ה-AI הזה עושה כל כך הרבה רעש ולמה הוא עשוי להיות האפשרות הטובה ביותר עבורכם.

הפוסט הזה עשוי לעניין אתכם גם: כלי AI לשיווק בדיגיטל שאתם חייבים להשתמש בהם

מה זה InVideo AI?

לפני שנצלול לפרטים המעניינים, עלינו להתחיל מהיסודות. 

הפלטפורמה של InVideo AI נוסדה ב-2017, והיא מיועדת לעריכת וידאו מתקדמת שמנצלת את כוחה של הבינה המלאכותית כדי לפשט את התהליך ולהפוך אותו לנגיש למתחילים ולעזור אפילו לעורכי וידאו מקצועיים ליצור תוכן מהר יותר מאי פעם.

אתם יכולים ליצור סרטונים לכל שימוש; כמו לרשתות חברתית, פרסומות, או יוטיוב. העיצוב והממשק של הכלי הוא ידידותי למשתמש והפיצ’רים החזקים שלו יקחו את עריכת הוידאו שלכם לרמה הבאה.

what is invideo ai

מהם הפיצ'רים הטובים ביותר של InVideo AI?

הגיע הזמן לצלול למה שהופך את InVideo AI לכוכב ההצגה. 

הנה פירוט של הפיצ’רים הבולטים שלו:

1) יצירת וידאו באמצעות AI

יש סיבה מדוע הכלי הזה נקרא InVideo AI. החוזקה הגדולה ביותר שלו היא, כמובן, יכולות ה-AI שלו.

הפלטפורמה החזקה הזו יכולה לנתח קלט כמו טקסט, תמונות, או חומר וידאו גולמי כדי להציע בצורה אוטומטית עריכות, מעברים, ואפקטים שיגרמו לווידאו שלכם לבלוט.

והחלק הכי טוב? הכל נוצר תוך מספר דקות בלבד. מצחיק לחשוב כמה זמן לוקח לאדם אמיתי לערוך סרטונים בסגנון דומה ל-InVideo AI, בעוד שהכלי יכול לעשות זאת במהירות עצומה.

אבל רגע, המטרה של הכלי הזה היא לא רק לחסוך לכם זמן אלא גם להבטיח שהתוכן שלכם הוא מעניין ומושך ויזואלית, על ידי בחירה אוטומטית של סרטונים ממאגר שרלוונטיים ומתאימים לתוכן שלכם.
ה-AI מסתגל לסגנון ולהעדפות שלכם, ולומד מהעריכות הקודמות שלכם כדי להציע הצעות אפילו טובות יותר בעתיד.

הסרטון הזה מציג את תהליך יצירת התוכן ב-InVideo AI:

2) מאגר עצום של תבניות

עריכת וידאו דורשת רמה גבוהה של יצירתיות שלא לכולם יש. עם זאת, InVideo AI מציע ספרייה נרחבת של למעלה מ-5,000 תבניות הניתנות להתאמה אישית המכסות מגוון רחב של נישות וסגנונות.

למעשה, יש תבניות לכל מה שאתם צריכים. בין אם זה סרטון פרומו, הדרכה, או פוסט למדיה חברתית, כנראה שתמצאו תבנית שמתאימה לצרכים שלכם.

ברגע שאתם מוצאים את התבנית שאתם אוהבים, אתם יכולים בקלות להתאים אותה אישית, מה שהופך את כל התהליך לקל ופשוט.

התבניות מעוצבות על ידי מקצוענים, מה שמאפשר לכם ליצור סרטונים שנראים מקצועיים באיכות גבוהה.

יש אפשרות לעבור בין תבניות ולערבב אלמנטים כדי ליצור משהו ייחודי. התבניות של InVideo AI יכולות לעזור לכם לחסוך שעות של עבודת עיצוב + לעזור לכם לשמור על נראות מקצועית של המותג בכל תוכן הוידאו שלכם.

invideo ai has an extensive video template library

3) המרה של טקסט לוידאו

תכונה זו משנה את כללי המשחק ביצירת תוכן. אחת המשימות שצורכות הכי הרבה זמן היא מציאת סרטוני מאגר (Stock) רלוונטיים לשימוש בתוכן שלכם, ו-InVideo AI יכול לעשות את כל העבודה הזו עבורכם.

פשוט הדביקו את התסריט (Script) שלכם לתוך הפלטפורמה ותנו לקסם לקרות. התסריט שלכם יומר לסרטון שמכיל תמונות, סרטונים ומוזיקה רלוונטיים שמתאימים לטון של הטקסט שלכם, ותקבלו סרטון מעניין תוך מספר דקות בלבד.

שימוש מעולה לכלי הטקסט-לוידאו הזו הוא מיחזור תוכן כתוב כמו פוסטים בבלוג ופוסטים ברשתות חברתיות לתוכן וידאו שאתם יכולים להשתמש בו בכל הפלטפורמות.

זה באמת עוזר למנף את ה-AI כדי להפיק את המרב מהתוכן הכתוב שלכם. יוצרי תוכן רבים משתמשים בכלי הזה כדי ליצור סיכומי וידאו או סרטוני הסבר, אבל אתם יכולים להשתמש בו לכל סוג של סרטון.

4) כלי עריכה מתקדמים

מכיוון שכבר הסברתי כמה קל להשתמש בפלטפורמת עריכת הוידאו הזו, רציתי שתדעו שיש גם כלי עריכה מתקדמים ב-InVideo AI שנוצרו במיוחד עבור אלה שרוצים לקחת את הסרטונים שלהם לרמה הבאה.

מעריכה רבת-שכבות ומעברים ועד להקלטות קול וסנכרון מוזיקה, יש לכם שליטה מלאה על הפרויקט שלכם, והעריכה מתבצעת על ממשק אינטואיטיבי שלא יגרום לכם לתלוש את השיער שלכם 😉

5) שיתוף פעולה יחד עם הצוות

אם אתם רוצים לשתף פעולה עם הצוות שלכם, זה לא בעיה עם InVideo AI. פלטפורמה זו הופכת את שיתוף הפעולה לקל. אתם יכולים להזמין חברי צוות, לשתף פרויקטים, ולעבוד יחד בזמן אמת. זה מושלם לסוכנויות או עסקים שצריכים לייעל את זרימת העבודה שלהם ולתקשר מהר יותר בעריכת וידאו.

רוצים לדעת כמה זה קל לתקשר בפלטפורמה הזו?

אתם יכולים לכתוב הערות, לעקוב אחר שינויים, ולחזור לגרסאות קודמות של פרויקט. אפשרויות אלה מבטיחות שהצוות שלכם יהיה מסונכרן ושהמשוב ייושם בצורה חלקה.

אחד היתרונות הגדולים של InVideo AI הם שזו פלטפורמה מבוססת ענן, כך שהצוות שלכם יכול לעבוד מכל מקום. אם הצוות שלכם עובד מהבית, השימוש בפלטפורמה מהסוג הזה הוא אידיאלי.

it's easy to collaborate on invideo ai

6) תמחור שנגיש לכולם

אני יודע… תוכנות עריכת וידאו יכולות להיות יקרות. אבל מה שאני אוהב ב-InVideo AI הוא שהוא מציע מגוון תכניות תמחור נגישות לכולם, בין אם זה לעסק של איש אחד או לחברה גדולה.

בנוסף, יש לכלי תכנית שותפים משתלמת (שאני גאה להיות חלק ממנה) שמאפשרת לכם להרוויח קצת על ידי המלצה עליו לאחרים.

לכלי הזה יש גם תכנית חינמית עם תכונות מוגבלות כך שתוכלו לבדוק אותו ללא התחייבות. מכיוון שיש כלים דומים ל-InVideo, המחירים הם תחרותיים, והערך המוצע הוא מדהים בהתחשב במגוון הפיצ’רים הזמינים.

אז בין אם אתם מתכננים ליצור סרטונים כל יום או רק מדי פעם, יש תכנית שמתאימה לתקציב שלכם.

לסיכום

אז, האם InVideo AI הוא טוב? התשובה קלה – בהחלט. למעשה, זהו אחד מכלי עריכת הוידאו מבוססי AI הטובים ביותר שזמינים כיום.

עם התכונות החזקות שלו, נוחות השימוש ותמחור סביר, אתם יכולים להיות בטוחים שאתם משתמשים בכלי עריכת הוידאו אונליין המתקדמים ביותר שיש.

באמצעות שימוש ב-InVideo AI, אתם יכולים להפיק תוכן בלתי מוגבל שהקהל שלכם יאהב ולהפוך למלכי שיווק התוכן. הכל נעשה במהירות עצומה בהשוואה לתוכנות עריכת וידאו רגילות.

אז למה לחכות? נסו את InVideo AI וראו בעצמכם עד כמה הוא באמת טוב.

שתפו את הפוסט

פוסטים אחרונים

29 כללים שיעיפו את התנועה האורגנית שלכם

איך להתחיל סוכנות שיווק דיגיטלי (ולהעיף אותה באוויר)?

איך להתחיל כפרילנסר כמו שצריך?

Skip to content