איך תוכלו להשיג עוד עוקבים באינסטגרם?

ברק זמלר

מומחה שיווק ומכירות

גילוי נאות: אנו עשויים לקבל עמלות מלינקים של שותפים המופיעים במאמר זה

במשך שנים, אינסטגרם הייתה אחת מהרשתות החברתית הפופולריות ביותר עבור עסקים ואנשים פרטיים.

כדי להצליח לצמוח באינסטגרם, אתם צריכים קודם כל להכיר את התכונות שלה. אינסטגרם עברה שינויים רבים במהלך השנים, כך שחשוב לדעת למה היא הפכה היום.

איך תוכלו להשיג עוד עוקבים באינסטגרם?

ראשית, זכרו שצמיחה של חשבון אינסטגרם זה תהליך ארוך הדורש מאמץ על בסיס קבוע ונחישות. אין דרך קלה לצמוח בפלטפורמה ביום אחד, אבל יישום של הטיפים הבאים יכול לעזור לכם לצמוח ולהשיג יותר עוקבים באינסטגרם בטווח הארוך:

1) בנו פרופיל חזק שנראה טוב

הפרופיל שלכם באינסטגרם הוא כמו קיר המייצג את מי שאתם או את סוג העסק שיש לכם. הפיכת פרופיל האינסטגרם לכזה שנראה מעולה יכולה לעזור לכם לעשות רושם טוב על המבקרים בפרופיל, כך שהם עשויים לאהוב את הפוסטים ולהפוך לעוקבים שלכם.

ודאו שהפרופיל שלכם כולל ביוגרפיה (אודות) ותמונת פרופיל ברורה המייצגת אתכם או את העסק שלכם.
אם יש לכם חשבון עסקי, ספקו פרטים ליצירת קשר וקישור לאתר או לדף הנחיתה שלכם כדי לנצל את התנועה בדף הפרופיל שלכם באינסטגרם.

הוספת Story Highlights רלוונטיים יכולה גם כן לשדרג את מראה הפרופיל שלכם ולגרום לו להיראות מקצועי יותר.

קראו את הפוסט הזה וגלו את כל הפיצ’רים של אינסטגרם שבהם אפשר להשתמש בשביל להשיג עוד עוקבים.

2 1

2) פרסמו תוכן איכותי בלבד

זה עשוי להיות מפתה לפרסם פוסטים רבים כדי להגדיל את החשיפה של החשבון שלכם. עם זאת, פרסום לעתים קרובות מדי מקשה על יצירת פוסטים באיכות גבוהה.

התמקדו באיכות במקום בכמות כדי לצמוח ולמשוך עוקבים חדשים.
צרו תוכן מעניין שרלוונטי לנישה שלכם. אתם יכולים לשתף חדשות מהתעשייה, דעות, ביקורות, מדריכים ועוד.

צפו תמיד בפרופילים מצליחים אחרים באינסטגרם ולמדו מהם כדי לשפר את התוכן שלכם ולצמוח.

3) צרו אינטראקציות עם העוקבים שלכם

אם תחשבו על זה, אתם כותבים תוכן כדי להגדיל את חשבון האינסטגרם שלכם ולהשיג יותר עוקבים. אבל אם כבר יש לכם עוקבים שמגיבים על הפוסטים שלכם, הראו להם כבוד והערכה והשיבו להם בחזרה.

השיבו תמיד לתגובות, הודעות ותיוגים כדי להגדיל את אחוז המעורבות של המשתמש שלכם. אינטראקציה עם עוקבים יכולה לעזור לבנות קשרים ולהגביר את הנאמנות למותג שלכם גם כן.

4) פרסמו על בסיס קבוע

הצלחה באינסטגרם היא תהליך ארוך. לכן, כדאי להקפיד על לוח זמנים קבוע לפרסום. הרעיון מאחורי פרסום על בסיס קבוע הוא לא לתת לעוקבים שלכם לשכוח מכם.

אם תפסיקו לפרסם לכמה שבועות, סביר להניח שאחוז המעורבות של המשתמש שלכם יירד, מכיוון שהעוקבים שלכם ירגישו פחות מחוברים אליכם.

שמרו על מודעות המותג שלכם באינסטגרם על ידי העלאת תוכן איכותי על בסיס קבוע.

האם יש קשר בין הצלחה באינסטגרם לבין ספורט? גלו זאת על ידי קריאה של הפוסט הזה שמדבר על הקשר בין אימונים על בסיס קבוע וצמיחה שיווקית.

3 1

5) השתמשו בפרסום ממומן באינסטגרם

אם אתם רוצים להגדיל את החשיפה של הפוסטים שלכם באינסטגרם, שקלו להשתמש במודעות אינסטגרם. זוהי דרך מצוינת לחשוף את התוכן שלכם לקהלים ספציפיים שאתם מגדירים וליצור קשרים עם יותר משתמשים – מהר יותר מאשר לעשות זאת באופן אורגני.

קבעו את יעד הקמפיין שלכם, אם אתם רוצים להזרים תנועה לדף נחיתה, לקבל יותר לידים או פשוט להגביר את החשיפות והמעורבות בפוסטים שלכם.

למרות ששימוש במודעות אינסטגרם עשוי להישמע כמו הפתרון הטוב ביותר לצמיחה, חשוב גם לבנות את הפרופיל בצורה טובה ולהעלות תוכן על בסיס קבוע כדי להגדיל את החשיפה האורגנית שלו לאורך זמן.

6) השתמשו ברילס באינסטגרם

העלאת סרטונים אנכיים כרילס (Reels) יכולה לעזור לכם להיחשף למשתמשים רבים בצורה אורגנית.

אלגוריתם הרילס עובד אחרת מהאלגוריתם של הפוסטים הרגילים – אם משתמשים יוצרים אינטראקציה עם הסרטון שלכם, אז הוא עלול להיחשף ליותר ויותר משתמשים, אפילו למאות אלפים!

אין הגבלה לחשיפה שתוכלו לקבל דרך רילס באינסטגרם, ותוכלו להצליח עם זה גם אם יש לכם חשבון אינסטגרם די חדש ללא הרבה עוקבים.

4 2

לסיכום

לצמוח באינסטגרם זה תהליך ארוך שדורש מאמץ קשה והתמדה. אם תיישמו אם הטיפים המופיעים במאמר זה, תוכלו להשיג עוד עוקבים באינסטגרם ולגדול בטווח הארוך.

שתפו את הפוסט

פוסטים אחרונים

מהו הכלי הכי טוב ל-SEO?

האם יש אלטרנטיבות ליוטיוב עבור יוצרי תוכן?

האם ת’רדס מתה? ומה צופן העתיד?

Skip to content