אסטרטגיית גידול ביוטיוב – הדרך המהירה

ברק זמלר

מומחה שיווק ומכירות

פתיחה של ערוץ יוטיוב היא הדבר הכי קל בעולם, אתם רק צריכים ליצור חשבון ולהעלות את הסרטון הראשון שלכם, הסרטון השני וכן הלאה.

עם זאת, להצליח עם ערוץ היוטיוב שלכם זה סיפור אחר לגמרי.

לפי Zippia.com, ישנם למעלה מ-51 מיליון ערוצי יוטיוב, מספר שצמח ב-36% מאז 2021. עובדה מעניינת היא שרק ל-29,000 ערוצי יוטיוב יש למעלה ממיליון מנויים.

למה כל כך קשה לגדול ביוטיוב?

התשובה לשאלה זו היא די פשוטה. ככל שהתחרות גדלה, זה הופך להיות קשה יותר ויותר להצליח.

מספר הצופים ביוטיוב יכול להיות מיוצג על ידי עוגה גדולה. קשה לאכול פרוסה גדולה מהעוגה אם אתם מתחרים בכל כך הרבה ערוצי יוטיוב על אותה פרוסה.

competing agasint other youtube channels on views

לפני שתקראו מה דורשת צמיחה ביוטיוב, שאלו את עצמכם: “האם אני מוכן להקדיש את המאמצים שלי, להיות עקבי ובעל אסטרטגיה מוצקה לצמוח ביוטיוב?”

אם תשובתכם חיובית, כדאי שתמשיכו לקרוא!

אלו הם אחד הכללים החשובים ביותר שעליכם ליישם באסטרטגיית הצמיחה שלכם ביוטיוב כדי לבנות ערוץ מצליח ולהפיק ממנו רווחים:

1) זהו את הנישה ואת קהל היעד שלכם

קבעו איזה סוג של תוכן יעלה, ולמי הערוץ שלכם מיועד. לדוגמה, ייתכן שהערוץ שלכם נכנס לנישה של משחקים, נסיעות, אופנה, סקירות מוצרים, וכו’.

כדי ליצור תוכן רלוונטי ומעניין לקהל היעד שלכם, עליכם להגדיר מי הוא.

מומלץ מאוד להיצמד לנישה אחת ספציפית. ערוצים שמעלים סרטונים מנישות שונות יתמודדו עם בעיה בכל הנוגע לבניית הקהל שלהם.

אם אתם רוצים לגדול גם בפלטפורמות אחרות כמו לינקדאין, הפוסט הזה יכול לעניין אתכם.

2) התמקדו באיכות במקום בכמות

זה מפתה להעלות כמה שיותר סרטונים כדי להגדיל את כמות החשיפות של הערוץ שלכם במהירות, אבל האלגוריתם של יוטיוב מעדיף לחשוף סרטונים מעניינים וכאלה שמספקים ערך אמיתי.

לכן, אם אתם רוצים לגדול ביוטיוב, התמקדו ביצירת תוכן באופן קבוע, אבל כזה שהוא איכותי.

focus on quality youtube videos

3) פרסמו את הערוץ שלכם ברשתות החברתיות

רוב הערוצים הגדולים פעילים ברשתות החברתיות, מה שעוזר להם למשוך צופים ומנויים חדשים. כערוץ יוטיוב חדש, יהיה קשה מאוד להשיג צפיות בסרטונים שלכם, ולכן שיתוף שלהם במדיה החברתית יכול להיות מועיל.

למרות שקשה להישאר עקבי ופעיל במדיה החברתית, עליכם לעשות כמיטב יכולתכם לקדם את הערוץ לכמה שיותר אנשים רלוונטיים אם אתם רוצים לבנות קהל לערוץ בצורה יחסית מהירה.

4) למדו מניתוח נתונים

יוטיוב מספקים לכם (ללא עלות) כלי שימושי בשם YouTube Analytics, שעוזר לעקוב אחר ההתקדמות שלכם, לראות מה עובד ומה לא, ולהתאים את האסטרטגיה שלכם בהתאם.

אתם תמיד צריכים לבדוק את ביצועי הערוץ באמצעות הכלי הזה כדי לקבל את ההחלטות הנכונות לגבי סוג התוכן שאתם צריכים להתמקד בו בסרטונים הבאים.

5) השתמשו ב-YouTube Shorts

יוטיוב שורטס הם סרטונים אנכיים קצרים המותאמים לנייד כמו ב-Instagram/Facebook Reels ו-TikTok. קל להשיג צפיות רבות באמצעות שורטס בהשוואה לסרטונים ארוכים, כך שהתמקדות בהם תעזור לכם לבנות את הקהל שלכם מהר יותר.

אם אתם רוצים לגלות מהי הנוסחה הסודית ליצירה של סרטונים קצרים ויראליים, הפוסט הזה יתן לכם את התשובה.

leverage the use of youtube shorts

6) התמדה

כמה פשוט שזה נשמע, עקביות היא המפתח. ודאו שאתם מפרסמים את התוכן שלכם באופן קבוע ונסו לעמוד בלוח זמנים קבוע, כדי שהצופים שלכם יוכלו לדעת מתי לצפות לתוכן חדש שעולה לערוץ.

לסיכום,

להתחיל ביוטיוב אולי נשמע קל, אבל ברגע שתתחילו אתם תגלו שקשה מאוד להתבלט מהמתחרים שלכם. האסטרטגיה המהירה לצמיחה ביוטיוב מורכבת ממרכיבים רבים ושונים, אך החשוב ביותר הוא עקביות.

שתפו את הפוסט

פוסטים אחרונים

האם יש אלטרנטיבות ליוטיוב עבור יוצרי תוכן?

האם ת’רדס מתה? ומה צופן העתיד?

איך לשמר CPM נמוך במטא אדס?

Skip to content