צמיחה שיווקית ואימונים על בסיס קבוע – איך הם קשורים?

ברק זמלר

מומחה שיווק ומכירות

גילוי נאות: אנו עשויים לקבל עמלות מלינקים של שותפים המופיעים במאמר זה

האם הייתם מאמינים שכושר על בסיס קבוע וצמיחה שיווקית קשורים זה לזה?

כל משווק מגדיר הצלחה בצורה שונה בכל הנוגע לצמיחה שיווקית. בין אם ההגדרה שלכם להצלחה נמדדת על ידי השגת כמות מסוימת של עוקבים, עבודה עם מספר מסוים של לקוחות או יצירת הכנסה של שש ספרות לעסק שלכם, רוב האנשים מגלים שקשה מאוד להשיג הצלחה שיווקית.

למה זה קורה?

הבעיה המרכזית שגורמת לאנשים לנטוש את המטרות שלהם היא חוסר היכולת לעמוד במאמצים בטווח הבינוני והארוך.

כאנשי שיווק, אתם בוודאי יודעים שהתמדה היא אחד הערכים החשובים ביותר בשיווק, שכן צריך להמשיך להעביר את המסר השיווקי לקהל היעד – פעם אחר פעם. 

עסקים רבים שמנסים לצמוח משקיעים מאמצים כבדים בשיווק בתחילת הדרך, אך אינם מסוגלים להמשיך לעשות זאת במשך תקופה ארוכה, מה שמוביל בסופו של דבר לתסכול ולנטישה.

הקדשת זמן להשבה לתגובות על הפוסטים שלכם, להיות פעילים במדיה החברתית ועוד, כל אלה הם דוגמאות להתמדה בשיווק שצריך לבצע לאורך זמן על מנת לראות תוצאות אמיתיות.

אם צמיחה שיווקית מעניינת אתכם, הפוסט הזה שמדבר על איך להגדיל עסק עצמאי יכול לעניין אתכם

Website blog posts cover images 11

אז מהו הקשר בין אימונים על בסיס קבוע וצמיחה שיווקית?

כשאתם מתאמנים בחדר כושר או עושים פעילות גופנית כזו או אחרת שדורשת מאמץ פיזי ומנטלי, אתם כנראה נתקלים באותם אנשים ש”תמיד שם” ורואים אותם בכל פעם שאתם מתאמנים.

חשבו על אותם אנשים לרגע או שאלו אותם איך הם מרגישים לגבי ההגשמה העצמית שלהם ואיך הם מדרגים אותה מאחד עד עשר. ברוב המקרים יש סיכוי טוב שהתשובות שלהם נמצאות בשליש העליון של הסולם

למה שהם ירגישו ככה?

בין אם אותם אנשים מתאמנים רק בשביל הכיף או כדי להשיג מטרה ספציפית, הם יודעים היטב מהי התמדה וממשיכים להתאמן יום אחרי יום, ללא תירוצים, גם אם היה להם יום גרוע.

במקום לצפות בטלוויזיה, לבלות במדיה חברתית או כל פעילות אחרת שמשחררת דופמין, הם בוחרים להשקיע את זמנם בעצמם וללכת להתאמן.

ברגע שמצליחים להתמיד באימונים, אפשר להתמיד בפעילויות אחרות, ולקבל יתרון גדול על פני אחרים בהשגת מטרות, שכן כל חלום גדול מורכב מצעדים קטנים רבים.

תהליך הצמיחה השיווקית הוא תהליך אינסופי, שנבנה לאט. לכן עליכם להתמיד וליהנות מהמסע ומהשגה של אבני דרך קטנות שהגדרתם לעצמכם.

Website blog posts cover images 12

לסיכום,

גם אם אינכם מתאמנים בכלל, מומלץ לבצע כל סוג של פעילות גופנית לפחות 2-3 פעמים בשבוע, שיכולות להיות קצרות (20-30 דקות).

הקדישו זמן לפני או אחרי העבודה, או אפילו בהפסקה שלכם, והשקיעו בגוף ובמנטאליות שלכם. תופתעו לראות שיפור גדול במצב הרוח, כמו גם את היכולת להפוך לאנשי שיווק גדולים ולהגיע ליעדי השיווק שלכם.

אם תהיתם לגבי היכולות שמשווקים בדיגיטל חייבים בשביל להצליח, הפוסט הזה יכול לעניין אתכם.

שתפו את הפוסט

פוסטים אחרונים

מהו הכלי הכי טוב ל-SEO?

האם יש אלטרנטיבות ליוטיוב עבור יוצרי תוכן?

האם ת’רדס מתה? ומה צופן העתיד?

Skip to content