שבע הסודות ליצירת סרטון ויראלי קצר

ברק זמלר

מומחה שיווק ומכירות

גילוי נאות: אנו עשויים לקבל עמלות מלינקים של שותפים המופיעים במאמר זה

האם תהיתם פעם מהי הנוסחה הסודית ליצירת סרטון קצר שהופך לויראלי? קראו את המאמר הזה אם אתם רוצים ליצור סרטון ויראלי קצר ב-TikTok, YouTube Shorts או Instagram/Facebook Reels

רקע קטן למגמת הסרטונים הקצרים:

כיום משתמשים ברוב הרשתות החברתיות, במיוחד דור ה-Z, רגילים לצרוך תוכן בסרטונים קצרים. צפייה בסרטון של 15-30 שניות קלה יותר מקריאת טקסט ארוך או צפייה בסרטון ארוך.

לפי Qustodio, עם שימוש יומי ממוצע של 107 דקות בשנת 2022, ילדים בילו 18% יותר זמן ב-TikTok מאשר בצפייה בסרטונים ביוטיוב – עלייה של 60% לעומת 2021.

יצירה של תוכן קצר זה אחד מהטרנדים של שיווק דיגיטלי. קראו את הפוסט הזה כדי לגלות מהם שבע הטרנדים החזקים ביותר בשיווק דיגיטלי.

short videos is a new digital marketing trend

ההזדמנות שלכם להכנס למשחק כבר כאן!

יצירת סרטונים קצרים שהופכים לוויראליים יכולה לעזור לעסק שלכם להרחיב את טווח ההגעה שלו בפלטפורמות המדיה החברתית ולמשוך לקוחות חדשים.

לפני שתקראו את הסודות ליצירת סרטון ויראלי קצר, עליכם לזכור ש:

1.  לוקח זמן עד שהאלגוריתם “בוטח” בכם כיוצרי תוכן איכותיים. עבור יוצרי תוכן חדשים, קשה להשיג אלפי חשיפות בסרטונים הראשונים. זה אומר שגם אם אתם מעלים תוכן איכותי, אל תתאכזבו אם הוא מקבל רק כמה חשיפות.

2. יש יותר מדרך אחת ליצור סרטון ויראלי קצר.

3. לא תמיד אפשר להסביר מדוע סרטון הופך ויראלי.

7 הסודות ליצירת סרטון ויראלי קצר:

1) השאירו אותו קצר

משתמשים לא רגילים להחזיק את הקשב שלהם לאורך זמן. לכן, כדאי לשמור את הסרטון קצר ככל האפשר תוך שמירה על התמקדות בערך שאתם מספקים.

כאשר משתמשים צופים בכל הסרטון שלכם, זה עוזר לאלגוריתם לקבוע שהתוכן שלכם איכותי, מה שבסופו של דבר עוזר לקבל יותר חשיפות ועוקבים.

keep your videos short to increase engagement and reach

2) השתמשו ב”חכה” (hook) בתחילת הסרטון

חכה היא אלמנט מסוים שנועד לתפוס את תשומת הלב של הצופים, זה יכול לבוא לידי ביטוי בסאונד, משפט יוצא דופן, אפקטים, וכו’. 

משתמשים מחליטים אם הם צופים בכל הסרטון שלכם תוך פחות מ-2 שניות. עידוד המשתמשים לצפות בכל הסרטון כבר מההתחלה יכול לעזור להגדיל את זמן הצפייה ואת טווח הצפייה הממוצע.

בנוסף, תוכלו להסביר בהתחלה כיצד הסרטון יועיל למשתמשים, כך שתהיה להם סיבה אמיתית להמשיך לצפות ולא להחליק למעלה ולהמשיך לסרטון הבא.

3) השתמשו באנימציות, אפקטים וצלילים

אחת הדרכים הטובות ביותר לשמור על תשומת הלב של המשתמשים היא להכניס אלמנטים שונים לסרטון שלכם, כמו צלילים קופצים, גיפים מצחיקים, תמונות ועוד.

סרטונים פשוטים יכולים להיחשב משעממים ובקושי ימשכו את תשומת הלב של המשתמש.

4) השתמשו בהומור

אל תהססו להכניס בדיחות מצחיקות והומור לסרטון שלכם, מה שיוצר חיבור חזק בינכם לבין הצופים שלכם.

הוספת הומור יכולה להיעשות על ידי סיפור בדיחות, שימוש באפקטי וידאו מצחיקים, גיפים מצחיקים ועוד.

5) למדו מאחרים

אתם לא צריכים ליצור קונספט חדש של וידאו בכל פעם.  אפשר לקבל השראה על ידי צפייה ביוצרי תוכן מצליחים אחרים שמעלים סרטונים קצרים.

נסו לנתח את הסיבות מאחורי הצלחתם; איך הם עורכים את הסרטונים שלהם, על אילו נושאים הם מדברים, ומה מייחד אותם בקרב כל שאר היוצרים?

אם יש לכם ערוץ יוטיוב ואתם רוצים לקדם אותו, הפוסט הזה יוכל לעזור לכם.

learn from others to improve your short videos

6) נתחו את התוכן שלכם

השתמשו בכלי ניתוח שונים כדי להבין את סוג התוכן שמשתמשים מתעניינים בו יותר. זה יכול לקחת זמן, אבל בסופו של דבר, תדעו אילו סרטונים עובדים הכי טוב בשבילכם ושווה להתמקד בהם.

7) תהיו אותנטיים

בסרטונים שלכם, היו כמה שיותר אותנטיים כדי ליצור קשר חזק עם הצופים שלכם. אותנטיות ומציאות הן המפתח להפיכת הסרטונים למרתקים.

לסיכום,

מינוף של סרטונים קצרים יכול ליצור תוצאות נהדרות עבור העסק או המותג שלכם. ברגע שתבינו את סוג התוכן שהכי מתאים לכם, יהיה קל יותר להיחשף ולהגיע לקהלים חדשים.

המפתח הוא עקביות וניתוח של התוכן שלכם לאורך הדרך – זה יעזור לכם לצמוח ולהיות מסוגלים ליצור סרטונים ויראליים קצרים בעתיד.

שתפו את הפוסט

פוסטים אחרונים

מהו הכלי הכי טוב ל-SEO?

האם יש אלטרנטיבות ליוטיוב עבור יוצרי תוכן?

האם ת’רדס מתה? ומה צופן העתיד?

Skip to content