Madgicx – הכלי הכי טוב לפרסום ממומן?

ברק זמלר

מומחה שיווק ומכירות

גילוי נאות: אנו עשויים לקבל עמלות מלינקים של שותפים המופיעים במאמר זה

בין אם אתם מנהלי קמפיינים PPC מקצועיים או בעלי עסקים שלא יודעים הרבה על ניהול קמפיינים, אני בטוח שכבר שמתם לב שזו עבודה קשה.

אני מניח שאתם מכירים את התחושה שתוצאות הקמפיינים הממומנים שלכם מתחילות לרדת בלי סיבה נראית לעין; עלות הלידה עולה, ה-ROAS (החזר על הוצאות פרסום) יורד מתחת ל-100%, ואתם מאבדים את זה מבלי לדעת מהי האופטימיזציה הנכונה שצריך לעשות.

אבל אל דאגה, כי בפוסט הזה אני אסקור אחד הכלים המעניינים ביותר לאופטימיזציה של קמפיינים ממומנים הנקרא Madgicx.

זה כלי שיווק דיגיטלי מבוסס בינה מלאכותית שיכול להיות גלגל הצלה עבור כל מי שמנהל קמפיינים ממומנים בפלטפורמות כמו Meta Ads ו-Google Ads.

עד סוף הפוסט הזה, תדעו בדיוק מהו Madgicx, מה התכונות המרכזיות שלו, למי הוא מיועד, מה המחירים שלו, ובעצם כל מה שאתם צריכים לדעת לפני שתתחילו להשתמש בכלי הגיים צ’יינג’ר הזה.

אם להיות כנה, אני משתמש בעצמי ב-Madgicx וקיבלתי ממנו המון, ולכן רציתי לשתף אותו איתכם גם כן.

הפוסט הזה עשוי לעניין אתכם גם כן: מהו הכלי הטוב ביותר ל-SEO?

madgicx logo on a white gradient background

מה זה Madgicx?

Madgicx הוא כלי חדשני המונע על ידי בינה מלאכותית, שנועד לעזור למפרסמים לנהל ולבצע אופטימיזציות לקמפיינים הממומנים שלהם, בעיקר ב-Meta Ads ו-Google Ads.

האלמנט החזק ביותר של הכלי הזה הוא יכולות הבינה המלאכותית שלו שעוזרות לכם לעשות אוטומציה לחלק המעייף של ניהול הקמפיינים, ויכולת אנליטיקה חכמה שמכוונת לשפר את ביצועי הקמפיינים שלכם.

אם אתם מנהלים קמפיינים על פני פלטפורמות שונות ורוצים פתרון כולל לאוטומציה מתקדמת ודוחות, Madgicx הוא הכלי הנכון עבורכם.

הפיצ'רים המרכזיים של Madgicx:

1) אוטומציה מונעת בינה מלאכותית: Madgicx מצטיין בהפיכה של משימות שגרתיות כמו פילוח קהל וניתוח מודעות לאוטומטיות. כלי הבינה המלאכותית הזה מתמקד במודעות שמביאות את התוצאות הטובות ביותר, כך שתוכלו להיות חכמים יותר ברגע שאתם עושים סקיילינג לקמפיינים שלכם.

2) תובנות קריאייטיב/טקסט: לקריאייטיב וטקסט יש תפקיד חיוני בקמפיין ממומן. הפיצ’ר הזה יעזור לכם לראות אילו קריאייטיבים (תמונות, סרטונים וכו’) מייצרים את המעורבות הגדולה ביותר. בדרך זו, יהיה קל יותר להבין מה מעניין את קהל היעד שלכם ולבצע A/B טסטינג עבור הקריאייטיב והטקסט של המודעות כדי לשפר את הביצועים.

3) פילוח קהל יעד: זו אחת התכונות שאני הכי אוהב. ל-Madgicx יש רשימה ענקית של אפשרויות לפילוח קהל יעד שניתן להחיל על הקמפיין שלכם באופן אוטומטי כדי להגיע לאנשים הנכונים ולשפר את הביצועים. כלי הבינה המלאכותית הזה מזהה איזה קהל מייצר את התוצאות הטובות ביותר ומנסה קהלים דומים כדי לשפר את התוצאות עוד יותר.

4) כללי אוטומציה למודעות: כללים אוטומטיים הם משהו שאתם יכולים להגדיר כך שפעולות שונות יקרו ברגע שתנאים מסוימים מתקיימים. זה נחשב לדבר מתקדם שרוב מנהלי הקמפיינים לא משתמשים בו, אבל Madgicx מאפשר לכם להגדיר כללים מותאמים אישית לניהול אוטומטי של bids, תקציבים ופרמטרים אחרים של הקמפיין, מה שיכול לשפר את הביצועים באופן משמעותי.

5) מעקב אחר ביצועים וייחוס רב-ערוצי: במקרה שאתם מריצים מודעות בפלטפורמות שונות בו-זמנית, תקבלו נתונים בזמן אמת על ביצועי המודעות בכל פלטפורמה, ותובנות על אילו נקודות מגע מניבות תוצאות, מה שיעזור לכם להבין את התמונה המלאה.

6) פתרונות סקיילינג: Madgicx משתמש ביכולות הבינה המלאכותית שלו כדי להציע לכם כיצד לעשות סקיילינג לקמפיינים שלכם, ואתם יכולים ליישם את ההצעות במהירות מבלי לצלול עמוק לנתוני הקמפיין.

הסרטון הזה מראה בצורה מפורטת את הפיצ’רים המרכזיים של הכלי:

למי Madgicx מתאים?

עסקים שמשתמשים בעיקר ב-Meta Ads ו-Google Ads כדי להשיג לקוחות חדשים כנראה יקבלו ערך מהכלי.

הכלי הזה יכול להתאים לעסקים מכל הסוגים, מחברות איקומרס ועד סוכנויות שיווק דיגיטלי ועצמאיים.

Madgicx הכי מתאים לעסקים שמבינים את כוחה של הבינה המלאכותית ורוצים להפוך את המשימות שלהם לאוטומטיות במקום לנהל קמפיינים בשיטה המסורתית.

וחשוב לענות על השאלה האם Madgicx טוב למתחילים:

התשובה היא כן, אבל זה עשוי לקחת קצת זמן להבין את התכונות השונות שלו.

עם זאת, צוות הפיתוח של הכלי עובד קשה כדי לשפר את ממשק המשתמש והיכולות שלו.

בנוסף, אתם יכולים לדבר בצ’אט בזמן אמת עם צוות התמיכה בלחיצת כפתור אחת, כך שלעולם לא תישארו עם שאלות ללא מענה.

מהניסיון שלי, צוות התמיכה של Madgicx ידידותי ועוזר. הייתי מקבל אימיילים המזמינים אותי לסשנים של הדרכה אישית ללא עלות עם נציגי Madgicx.

a Madgicx dashboard screenshot

עלות הכלי

החלק הכי טוב זה שאתם יכולים לנסות את הכלי בחינם למשך 7 ימים!
אתם בוחרים אם לשלם רק אחרי שקיבלתם ערך אמיתי ממנו.
Madgicx מציע תמחור גמיש, כאשר התוכניות שלו מתחילות ב-31$ לחודש.

התמחור הוא בשיעור קבוע, כך שאתם לא משלמים לפי משתמש, מה שהופך אותו לנגיש לצוותים.
המחיר נקבע על ידי תקציב הפרסום החודשי שלכם, כך שככל שאתם גדולים יותר העלות גבוהה יותר.

Madgicx pricing screenshot

קייס סטאדיז אמיתיים של Madgicx

ההצלחה של Madgicx היא לא רק תיאוריה, ישנם הרבה קייס סטאדיז אמיתיים של איך חברות שונות השתמשו בכלי הזה כדי להגדיל משמעותית את המכירות שלהן.

אחד הדוגמאות המעניינות ביותר שאני רוצה לדבר עליה היא כיצד Wizerlink השתמשו ב-Madgicx כדי להגדיל את תוצאות הפרסום שלהם ב-400%!

Wizerlink, סוכנות שיווק דיגיטלי, התמודדה עם עלייה מטורפת ב-CPC (עלות לקליק) ותוצאות לא עקביות במודעות שלהם ב-Meta Ads. הם היו זקוקים לדרך לשפר את הקמפיינים שלהם, אז בחרו ב-Madgicx – והקסם קרה.

התוצאה?

– עלייה של 400% ב-ROAS (החזר על הוצאות פרסום)
– פי 3 יותר לידים בפחות כסף
– CPC ירד ב-20% בכל הקמפיינים

יש עוד הרבה קייס סטאדיז אמיתיים כאלה באתר של Madgicx.

האם Madgicx זה הכלי הטוב ביותר לפרסום ממומן?

יש סיבה שבגללה הרבה משווקים רואים ב-Madgicx הכלי הטוב ביותר לפרסום ממומן, בעיקר עבור אלו שמשתמשים ב-Meta Ads ו-Google Ads.

תכונות הבינה המלאכותית המיוחדות שלו הן Game changers כשמדובר באוטומציה של עבודת ניהול קמפיינים ידנית קשה.

הסיבה שאני כל כך אוהב את הכלי הזה היא שהוא תמיד הולך ומשתפר כי הוא לומד את ביצועי הקמפיינים שלכם, ומציע רק פעולות מבוססות נתונים כדי לשפר את התוצאות.

שתפו את הפוסט

פוסטים אחרונים

Madgicx – הכלי הכי טוב לפרסום ממומן?

29 כללים שיעיפו את התנועה האורגנית שלכם

איך להתחיל סוכנות שיווק דיגיטלי (ולהעיף אותה באוויר)?

Skip to content